BLUENAV
Daha çevre dostu teknecilik için güvenilir ve verimli bir hibridizasyon çözümü
Seyir zevkini, elektrikli tahrikin modernliğiyle birleştiren, eşsiz bir tekne deneyiminin tadını çıkarın. Teknecilik için daha parlak bir geleceğe doğru yeni bir rota çiziyoruz.
Yakıtlı tekneniz artık hibrit oluyor
- İnen-Çıkan tip pervaneler
- 360° tahrik
- 0 emisyon
- 48 Volt
- Kullanımı son derece basit
- Göbeksiz türbin
- Yüksek Verimlilik
- Tak ve Çalıştır
- 3 farklı tasarım
MODELLER
KAPASİTE
8 kW
|
11 HP
|
Yakında
|
15 kW
|
25 HP
|
48V, 70 kg
|
30 kW
|
40 HP
|
Yakında
|
BlueSpin Outboard: ustaca tasarımı tavizsiz işlevsellikle birleştirir. Hassas mühendislikle üretilen elektrik motorları, teknenize uyum sağlamak için yapısal değişiklikler gerektirmeyen faydalı eklemelerdir. Doğrudan kıç tarafına entegre edilirler ve suyun dışında neredeyse görünmezler.
Motorlarımızın birçok avantajından biri, yanmalı motorlarınızın avantajlarından (hız, denize açılma yeteneği) yararlanmaya devam ederken elektrikli navigasyonun avantajlarını (özgürlük, doğayla uyum, dinginlik) da ekleyebilmenizdir.
BlueSpin In-Hull: Sıfır emisyonlu navigasyona doğru ilerlemek için BlueNav, BlueSpin Inhull dahil olmak üzere %100 elektrikli ve bağlantılı motorizasyon çözümleri geliştirdi.
BlueSpin Inhull motorları teknenize orijinal ekipman olarak veya yeniden donatılarak takılabilir. Kurulumlarının kolay olması, avantajlarından hızla yararlanabileceğiniz anlamına gelir.
Bu hibrit motor, teknenizin gövdesine doğrudan entegre olarak teknenize potansiyel katar.
BlueSpin Stationary: Sıfır emisyonlu navigasyona geçişi başlatmak için BlueNav tamamen elektrikli ve bağlantılı motorizasyon çözümleri tasarladı. Bu yeniliğin meyvesi olan BlueSpin Sabit motorlar, teknenize inşa edildiğinde veya sonradan takıldığında entegre edilebilir. Her iki durumda da kurulum basittir çünkü yapısal değişiklik gerekmez.
BlueNav, inen-çıkan elektrikli tahrik sistemlerini tasarlarken, sektördeki büyük oyunculardan farklı bir yol izlemeyi seçti. Tamamen elektrikli tekneler için motorizasyon üreticileri ile genellikle uygulanması zor ve karmaşık olan İçten Takmalı hibrit çözümler arasında, BlueNav, azimutal, geri çekilebilir bir tahrik sistemi olan BlueSpin'i ekleyerek tekneleri hibritleştirmek için farklılaştırıcı bir çözüm seçti. Hervé Frouin, avantajları şöyle özetliyor: "Elektrikli navigasyonun sessizliğinin yarattığı etkileyici etkiyi, olağanüstü yerlere saygı duyarak yelken açma olanağını, gerektiğinde içten yanmalı motorun hızını ve özerkliğini korurken anında dönmenizi sağlayan ek manevra kabiliyetiyle koruyoruz. Performanstan ödün vermiyoruz."
Basit, tak ve çalıştır çözümü
BlueNav elektrik çözümünün entegrasyonu, tak ve çalıştır göz önünde bulundurularak mümkün olduğunca basit olacak şekilde tasarlandı. Profesyoneller, ister bir termal tekneyi, kıç tarafındaki dış modüllerin göze çarpmayacağı bir yenileme projesinde hibrit tekneye dönüştürsünler, ister dıştan takmalı veya içten takmalı yeni bir hibrit teknenin tasarım aşamasında olsun, tekneyi kolaylıkla hibritleştirebilirler.
Tekneciliği teşvik etmek
2024'te 5. yılına girecek olan BlueNav, yaklaşık 50 kişiyi istihdam ediyor. Genç bir sanayicinin titizliği ve yapılandırmasıyla, marka dünya çapında 20'den fazla ülkeyle yerleşik bir ağ ile pazarda kendini kanıtlıyor ve kurucusunun açıkladığı gibi, teklifini yatçılığın geçişini hızlandırmanın bir yolu olarak görüyor: "Başlangıçta, müşteriler zamanlarının %20'sinde elektrikli motor kullanacaklarını düşünüyorlar, ancak sonunda %70'inde bunu yapıyorlar. Bu, yatçılar arasındaki beklentilerdeki değişimin ve daha saygılı tekneciliğe doğru gidişin bir parçası. Elektriklilerle, doğayla uyum içinde, saygıyla, esenlikle ve samimiyetle yelken açmak için sicili değiştiriyoruz."